2009年3月30日 星期一

問我 / 黐線問我


張偉文 - 問我
箏胡弦情金曲夜演唱會

蕭芳芳 - 問我

問我歡呼聲有幾多 問我悲哭聲有幾多,
我如何能夠一一去數清楚。

問我點解會高興,究竟點解要苦楚,
我笑住回答,講一聲,我係我。

無論我有百般對,或者千般錯,
全心去承受結果。

面對世界一切,那怕會如何,
全心保存真的我。

問我得失有幾多,其實得失不必清楚,
我但求能夠一一去數清楚。

願我一生去到終結,無論歷盡幾許風波,
我仍然能夠講一聲,我係我。

尹光 - 問我

黃霑 - 問我
香港麗花皇宮 2003 Live

羅文 - 問我

鄭秀文 - 問我

成龍 - 問我

Phoebus Chan 陳雋騫 鋼琴伴奏、黎小田、萱寧 - 問我

尹光 - 黐線問我

7 則留言:

  1. Itouch 看不到這首款
    但看到其它歌

    回覆刪除
  2. 奇怪, 請再試試看。

    回覆刪除
  3. 鄭錦昌《睇開啲啦》粵語,填詞:柳生(1977年《輕鬆一下/睇開啲啦》大碟)
    # 問佢歲數有幾多 問佢打令有幾多
    冇咁笨回答 講得多 盞光火
    問佢騙過幾多個 問佢斬得有幾多
    $佢會話前世 睇開啲啦 咪問我#$
    查實佢冇搞錯 為錢跳落河 情感已麻木冇咗
    *其實你亦冇搞錯 為娶老婆 銀紙買嚟喂點得妥*
    問佢欠你有幾多 問佢使咗有幾多
    冇咁易回答 講得多 盞光火
    問佢愛你有幾多 論理數籠俾幾多
    買賣時價 講真心 你就錯
    [重唱* # $ $]

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇開D啦 郑锦昌
      www.youtube.com/watch?v=CO2Dp1ozchg

      刪除
  4. 佩儀原唱 - 問你 (粵)
    www.youtube.com/watch?v=SgT1TgI3A1o

    回覆刪除
  5. 陳良忠《錢銀女人》第十九首,粵語,撰曲:羅寶生(1977年《諷刺歌唱諧劇:錢銀女人》專輯)
    大半生奔奔波波 我嘅薪金爭不多
    我做事勤奮 東家睇得好清楚
    大眾陞職冇陞我 我嘅薪金未加多
    我並未難過 東家專心試驗我
    明白我嘅個性 受到折磨 寧願死捱未發火
    全力寄託響工作 用厚道待人 全間廠房交俾我
    已罄光陰冇虛過 睇東家爭得多
    靠節儉存儲 今天收得好因果
    事幹多多冇搞錯 我嘅技巧未生疏
    各樣事唔妥 我一郁手會辦妥
    https://www.youtube.com/watch?v=RAj7eXYnwa8
    (34:46-35:48)

    回覆刪除
  6. 陳良忠《錢銀女人》第十九首,粵語,撰曲:羅寶生(1977年《諷刺歌唱諧劇:錢銀女人》專輯)
    大半生奔奔波波 我嘅薪金爭不多
    我做事勤奮 東家睇得好清楚
    大眾陞職冇陞我 我嘅薪金未加多
    我並未難過 東家專心試驗我
    明白我嘅個性 受到折磨 寧願死捱未發火
    全力寄託響工作 用厚道待人 全間廠房交俾我
    已罄光陰冇虛過 睇東家爭得多
    靠節儉存儲 今天收得好因果
    事幹多多冇搞錯 我嘅技巧未生疏
    各樣事唔妥 我一郁手會辦妥
    https://www.youtube.com/watch?v=RAj7eXYnwa8
    (34:46-35:48)

    回覆刪除