2009年3月30日 星期一

問我 / 黐線問我


張偉文 - 問我
箏胡弦情金曲夜演唱會

蕭芳芳 - 問我

問我歡呼聲有幾多 問我悲哭聲有幾多,
我如何能夠一一去數清楚。

問我點解會高興,究竟點解要苦楚,
我笑住回答,講一聲,我係我。

無論我有百般對,或者千般錯,
全心去承受結果。

面對世界一切,那怕會如何,
全心保存真的我。

問我得失有幾多,其實得失不必清楚,
我但求能夠一一去數清楚。

願我一生去到終結,無論歷盡幾許風波,
我仍然能夠講一聲,我係我。

尹光 - 問我

黃霑 - 問我
香港麗花皇宮 2003 Live

羅文 - 問我

鄭秀文 - 問我

成龍 - 問我

Phoebus Chan 陳雋騫 鋼琴伴奏、黎小田、萱寧 - 問我

尹光 - 黐線問我

10 則留言:

  1. Itouch 看不到這首款
    但看到其它歌

    回覆刪除
  2. 奇怪, 請再試試看。

    回覆刪除
  3. 鄭錦昌《睇開啲啦》粵語,填詞:柳生(1977年《輕鬆一下/睇開啲啦》大碟)
    # 問佢歲數有幾多 問佢打令有幾多
    冇咁笨回答 講得多 盞光火
    問佢騙過幾多個 問佢斬得有幾多
    $佢會話前世 睇開啲啦 咪問我#$
    查實佢冇搞錯 為錢跳落河 情感已麻木冇咗
    *其實你亦冇搞錯 為娶老婆 銀紙買嚟喂點得妥*
    問佢欠你有幾多 問佢使咗有幾多
    冇咁易回答 講得多 盞光火
    問佢愛你有幾多 論理數籠俾幾多
    買賣時價 講真心 你就錯
    [重唱* # $ $]

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇開D啦 郑锦昌
      www.youtube.com/watch?v=CO2Dp1ozchg

      刪除
  4. 佩儀原唱 - 問你 (粵)
    www.youtube.com/watch?v=SgT1TgI3A1o

    回覆刪除
  5. 陳良忠《錢銀女人》第十九首,粵語,撰曲:羅寶生(1977年《諷刺歌唱諧劇:錢銀女人》專輯)
    大半生奔奔波波 我嘅薪金爭不多
    我做事勤奮 東家睇得好清楚
    大眾陞職冇陞我 我嘅薪金未加多
    我並未難過 東家專心試驗我
    明白我嘅個性 受到折磨 寧願死捱未發火
    全力寄託響工作 用厚道待人 全間廠房交俾我
    已罄光陰冇虛過 睇東家爭得多
    靠節儉存儲 今天收得好因果
    事幹多多冇搞錯 我嘅技巧未生疏
    各樣事唔妥 我一郁手會辦妥
    https://www.youtube.com/watch?v=RAj7eXYnwa8
    (34:46-35:48)

    回覆刪除
  6. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  7. 許錫雄《問我》粵語,填詞:許錫雄(1977年麥克樂隊《上下流》大碟)
    問我honey有幾個 問我money有幾多
    我摷勻我個袋 我啲money通通no more
    問我點解會高興 究竟點解要苦楚
    我笑住回答 講一聲 你咪預我

    其實你有冇搞錯 你害咗我老婆 同居半年就有咗
    其實你有冇搞錯 你後悔又如何 成班秤鉈拖死我
    問我得失有幾多 其實得失不必清楚
    我但求能夠 一一去數清楚
    願我一生去到終結 無論歷盡幾許風波
    我笑住回答 講一聲 我係我

    無論我有百般對 或者千般錯 全心去承受結果
    面對世界一切 那怕會如何 全心保存真的我
    問我honey有幾個 問我金條有幾多
    我如何能夠 一一去數清楚
    願我一生去到終結 無論歷盡幾許風波
    我笑住回答 講一聲 我係我
    笑住回答 妹應該 嫁第個
    笑住回答 我講一聲 妹呀你咪預我


    尹光《黐線問我》粵語,填詞:呂明光(1977年關菊英、尹光、梅芬、吳香倫《粵語流行曲金唱片》雜錦碟)
    問我嬌妻有幾多 問我打令有幾多
    我如何能夠 一一去數清楚
    我問佢爸爸有幾多 至緊一一數清楚
    佢笑住回答 講一聲有五六個

    其實你有冇搞錯 老豆都多幾個 佢話唔知媽咪係嫁咁多
    查實世界一切 最好馬馬夫咁過 冇銀紙淒涼真慘咯
    肚餓咯我要喫燒鵝 冇錢真真冇收科
    確難捱唯有 諗一諗出乜了哥
    問佢借佢梗懶睬我 最好掹把刀仔攞
    佢笑住朋友 你即管攞啦 顧住我

    其實我確冇搞錯 我隻象會過大河 人家老婆我亦照拖
    查實嘆吓怕乜噃 始終益咗我 人生幾何開心過
    你若要買馬快搵我 若買狗仔貼士多多
    我場場投注 攞啲貼士 多數係禍
    場場投注 攞啲貼士 多數係禍

    回覆刪除
  8. 謝雷《我還是我》國語,填詞:于文(1978年《俠骨柔情赤子心》大碟)
    問我歡呼聲有多少 問我悲哀聲有多少
    我如何能夠 一一去數清楚
    問我為甚麼會高興 問我為甚麼會悲傷
    我笑着回答 說一聲 我是我

    *不管我是樣樣好 或者樣樣錯 全心去承受結果
    面對一切一切 那怕會如何 全心保存真的我
    問我得失有多少 其實得失不清楚
    我盼望能夠 一一去數清楚
    問我一生能到終點 不管歷盡多少滄桑
    # 我仍然能夠 說一聲 我是我*#
    [重唱* # #]
    https://www.youtube.com/watch?v=dA8l9sL3P8w

    回覆刪除
  9. 問我帶罩要帶幾個
    www.youtube.com/watch?v=nckAS8xVBzQ

    回覆刪除