2009年7月26日 星期日

信自己 / Love Will Never Do Without You

葉蒨文、杜德偉 - 信自己
1991 Jade Solid Gold Top 10 Awards Show
作曲: James Harris & Terry Lewis
填詞: 林振強 / 編曲: 唐奕聰

信世間始終會美,信戰爭有天枯死,
信四海許多正氣,信這些不變的真理。

像我深深相信愛是美好,像你真心真意相信我,
知否我也相信你,Yeah,永遠相信你,Yeah。

信有天始終見到,這世界手挽手起舞,
信四海懂得有愛,和信他朝會更加好,
如像深深相信愛沒法比,如像信任自由沒人可隔離,Woo Woo。

Do Do Do Do Do Do Do,
如像我信自己,深深的相信你,
如像我信自己,深深的相信愛的真理,
愛的真理,如身邊精彩起舞的你
愛的真理。

信世間始終會美,信戰爭有天枯死,
信四海許多正氣,信這些不變的真理。

像我深深相信愛是美好,像你真心真意相信我,
知否我也相信你,Yeah,永遠相信你,Yeah。

如像我信自己,深深的相信你,
如像我信自己,深深的相信愛的真理。

I believe in Peace,
I believe in Kindness,
I believe in Peace,
I believe in Kindness,

如像我信自己,如像信任喜歡的你,
如像我信自己,全面信任愛的真理。
Say Go Sally Go Sally Go
Say Al
Say Al

如像我信自己,深深的相信你,
如像我信自己,深深的相信愛的真理。
如像我信自己,深深的相信你,
如像我信自己,深深的相信愛的真理。

I believe in Peace,
I believe in Kindness,
I believe in You.

容祖兒 - 信自己

鄧麗欣 - 信自己

李宇春 - 信自己

Janet Jackson - Love Will Never Do Without You

Our friends think we're opposites
Falling in and out of love
They all said we'd never last
Still we manage to stay together
There's no easy explanation for it
But whenever there's a problem
We always work it out somehow
Work it out somehow

They said it wouldn't last
We had to prove them wrong
Cause I've learned in the past
That love will never do without you

Other guys have tried before
To replace you as my lover
Never did I have a doubt
Boy it's you I can't do without
I feel better when I have you near me
Cause no other love around
Has quite the same ooh ooh (ha ha ha!)
Like you do do do do babe

They said it wouldn't last
We had to prove them wrong
Cause I've learned in the past
That love will never do without you

沒有留言:

張貼留言