2009年10月27日 星期二

秋水伊人 / 初戀


張鳳鳳 - 秋水伊人

姚蘇蓉 - 秋水伊人

望穿秋水,不見伊人的倩影,
更殘樓靜,孤雁兩三聲,
往日的溫情,隻換得眼前的淒清,
夢魂無所依,空有淚滿襟,
幾時歸來呀,伊人喲,
幾時你會走過那邊的叢林,
那亭上的踏印,點點地鴉陣,
依舊是當年的情景,只有你的女兒呀,
已長得活潑天真,只有你留下的女兒喲,
來安慰我這破碎的心。
 
望斷雲山,不見媽媽的慈顏,
樓靜更殘,難耐襟寢寒,
往日的歡樂,方引出眼前的孤單,
夢魂無所寄,空有淚闌干,
幾時歸來呀,媽媽喲,
幾時你會回到故鄉的家園,
這裡邊的雛菊,空砌的落葉,
依舊是當年的庭院,只有你的女兒呦,
已墮入絕望的深淵,只有你背棄的女兒呦,
在忍受無盡的摧殘。

方琼 - 秋水伊人

秋水伊人

龔秋霞 - 秋水伊人

麗莎 - 恨綿綿
作曲:賀綠汀
作詞:郭炳堅

無窮悲酸,孤燈對影暗自憐,
愁腸寸寸,倍感身世似離鸞,
關山相隔淚漣漣,未能效燕愛絲經剪斷。

從前共倆相牽,花間歡聚愛纏綿,
偏偏愛恨變遷,我心碎萬片,
我痛心欲斷,恨海已難填,
何日共郎復見,傷心月缺難圓,
心悲酸怨蒼天,拆散鳳鸞
依稀往事化煙更心酸,
自嘆我痴心一片,難共再續緣,
嘆句愛變遷,傷心痛苦向誰言,
淚遍遍痛哭,只有恨綿綿。

陳寶珠、呂奇 - 初戀(粵語)

陳寶珠 - 初戀 (粵語)

9 則留言:

  1. 李芬芳 - 故人何不早相逢 196x
    https://www.youtube.com/watch?v=LmYC4pBwfKQ

    回覆刪除
  2. 思母 - 龔秋霞 (國語)
    www.youtube.com/watch?v=lSYXwJHxj78

    望斷雲山,不見媽媽的慈顏,
    漏盡更殘,難耐錦衾寒,
    往日的歡樂,反映出眼前的孤單。
    夢魂無所依,空有淚欄杆。
    幾時歸來呀,媽媽喲,幾時你會回到故鄉的家園。
    這籬邊的雛菊,空階的落葉,依舊是當年的庭院。
    只有你的女兒喲,已墮入絕望的深淵,
    只有你被棄的女兒喲,在忍受無盡的摧殘。

    回覆刪除
  3. 尹光 - 家鄉親情
    www.youtube.com/watch?v=fwub7Gk3Cto

    回覆刪除
  4. 浪子回頭 - 郭炳堅
    尹光--新浪子回頭
    www.youtube.com/watch?v=9w_8dWJBU_I

    回覆刪除
  5. 揚咩、張寶《探監》(9:05-12:42)粵語(《風趣笑劇:錢確係要多》專輯)
    張:打劫銀行心驚慌 揚:俾啲暗太衣捉到轀入監房
    張:你嘅行為魯呀莽 揚:最衰跟你入錯行
      今趟苦味嚐 最怕捱木虱 咬得週身癢
    張:你愁眉又眼光光 認真慘又瘦又黃
    揚:監中喫飯又冇湯 一啃親會命喪
      臭屎滿地放 嘆句寂寞痛苦夜又寒
    張:你舊日係條硬漢 不必苦悶暗徬徨
    揚:想起媽媽暗悲傷 眼淚兩行
      媽媽每日盼想太冤枉 未報恩於佢老就快見閻王
    張:見你傷心太淒涼 揚:望照顧我媽媽 我命唔長
    (中段對白從略)
    揚:打劫銀行我不識想 揸支水槍個膽確係夠狼
    張:你嘅人牛魯莽 不聽勸解生性又好強
    揚:一朝打劫臭名揚 阿媽年老細佬妹點養
    張:男兒莫要悲傷 出監之後發奮圖強
    揚:出監確係妄想 一朝棄搶劫犯案
      你估咁易放 我要定罪已經過堂
      六年後至人話放 坐監真係坐到面黃
    張:認真夠冤枉 聽見我就狂
    揚:警官控我罪有槍 無法推搪
      就算我老濕係做王 亦難將釋放
    張:見你傷心痛苦暗斷腸 揚:望照顧我媽媽 我命唔長
    https://www.youtube.com/watch?v=STSIU_JUtXs

    回覆刪除
  6. Camy Tang邓瑞霞 - 经典原音. 广东金曲【情如烟消】
    www.youtube.com/watch?v=UtQIFmgsUl8

    回覆刪除
  7. 難忘初戀 粤语版
    www.youtube.com/watch?v=4iM-19rK3CQ

    回覆刪除
  8. 邱清雲《浪子回頭》客家話,填詞:張少林(1979年《邱清雲第十一集:世界唔好撈/萬事鐳行先》專輯)
    打劫銀行又去偷 報案捉去搞到鎖隱家姑樓
    親戚人人擔憂 阿媽聽到係好愁
    過日叫到眼汁流 朝朝茶飯唔食變臭騷
    傷心時時就激到瘦 日夜拜神去請求
    都係雅嘅人好臭 學到搶呀又來偷
    參錯衰朋友 好食有工唔坐去索油
    好仔都冇隻有 早上巷身見日頭
    間間店來去收 真係賤骨頭
    好叻打交名聲臭 唔怕羞
    王班係好牛 緊結冤仇
    巴冷刀鐵棍鎗都袋到有 大戰打到血緊流

    浪子回頭冒涯偷 好食懶做走去打劫佔地頭
    坐監時時心憂 改過自新有出頭
    看到雞肉口水流 坐三年監想食賴會有
    潑臭鹹魚食到人曉瘦 青菜臭腥曉骾喉
    綠豆撈飯生碗臭 食到cancer就來有
    涯命本佢收 睡覺目愛丟麻包就當枕頭
    狗虱乾B冚唪唥有 蚊又大隻乘啄頭
    家姑你唔好踎 甘願爛屋球
    夠月出監回家後 做工就有
    年輕唔好愁 激心自憂
    光陰荒廢失去像水流 樣樣工都會有出頭
    https://www.youtube.com/watch?v=_GhwWxZ9fDI

    回覆刪除
  9. 馮寶寶《杯仙在那方》粵語,撰曲:李願聞、龐秋華(1962年3月電影《新夜光杯》插曲1:16-2:26)
    無窮傷悲 仙杯已失痛別離
    無從見你 永鎖雙眉
    今生不得再會期 舊情傷心空憶記
    盼望能復見杯仙 天天親近笑微微
    杯仙姐你在那方 我今叫喚你
    千呼萬喚對仙杯淚淋漓
    https://www.youtube.com/watch?v=unATd0ZLVtY

    回覆刪除