2010年5月17日 星期一

錢會繼續嚟 / I Need Your Love Tonight

許冠傑 - 錢會繼續嚟

Elvis Presley - I Need Your Love Tonight

Oh, oh, oh I love you so
Uh, uh, uh, I can't let you go
Ooh, ooh, don't tell me no
I need your love tonight

Oh, gee, the way you kiss
Sweedee, too good to miss
Wow-whee, want more of this
I need your love tonight

I've been waiting just for tonight
To do some lovin' and hold you tight
Don't tell me baby you gotta go
I got the hifi high and the lights down low

Hey, now, hear what I say
Oh, wow, you better stay
Pow, pow, don't run away
I need your love tonight

2 則留言:

  1. 邱清云 【摆鸡挡】
    www.youtube.com/watch?v=QH8cKtUyLRg

    回覆刪除
  2. 郭炳堅、茵茵《調情》粵語(《山歌皇后》新潮粵語諧趣歌劇專輯)
    男:咁靚 我真入迷 嫁我 死都肯制
      但望 做對夫妻 錢銀吖絕對冇問題
    女:咁曳 咪想亂嚟 撞鬼 認真失禮
      又跪 又猛咁翳 認真吖正太胡為
    *男:你肯嫁 我死都抵 乜都應承我冇計
    女:我碰見你實在運滯 死冤死翳兼眼細細
      咁曳 咪想亂嚟 死仔 你梗乞米
      實在 係要發威 把口吖賤格顧住嚟*
    [重唱*]
    把口吖賤格顧住嚟 把口吖賤格顧住嚟
    把口吖賤格顧住嚟 把口吖賤格顧住嚟

    回覆刪除