2010年9月17日 星期五

啊呀呀 / 時來運到

姚莉 - 啊呀呀
作曲:姚敏 | 作词:姚敏

馮玉玲、何大傻 - 時來運到
作詞: 朱廣

(女)做乜把口得咁曳,撩我亂說東西,
(男)勸嬌咪話唔制,同卿相親無失禮。
(女)亂拋相思過嚟,唔領莫個丟低,
(男)你真靚若玫瑰,楊妃堪稱再世。
(女)休笑我生的花般美麗,你原定無關係,
(男)粉蝶會因花嬌醉迷,相愛相親似夫妻。
(女)做乜得你咁曳,誰個共你似夫妻,
(男)我身乃係皇帝,唔通將嬌你失禮。

(男)樣樣傢俬有齊,求你共我返歸,
(女)我早已話唔制,何必死呃要兼跪。
(男)莫非生得相曳,唔配做你夫婿,
(女)認真你是皇帝 奴家不貪富貴。
(男)睇落咪驚即刻要跪,帝王玉印身繫,
(女)真係帝主今番我弊,君你休將嬌花毀。
(合)玉手雙雙永擕,情燕共永相棲,
(合)莫非注定前世,回宮安享富貴。

沒有留言:

張貼留言