2010年9月1日 星期三

小癩麻 / 兩傻遊天堂 / Jambalaya on the Bayou

張露 - 小癩麻

他種花,我採茶,唱呀唱唷,
小癩麻,他看著,我想說甚麼。

我說他,見我怕,羞呀羞唷,
紅著那臉,裝啞吧,含情默默。

我罵他,小癩麻,醜呀醜唷,
光光的頭,開了花,受盡折磨。

小癩麻,聽了話,氣呀氣唷,
手提著籃,丟了花,走得快唷。

小癩麻,小癩麻,走得快唷。

甜甜姐妹 - 小癩麻

鄭君綿、李寶瑩 - 兩傻遊天堂
電影 『兩傻遊天堂』 插曲 (1958)

Hank Williams - Jambalaya on the Bayou

Goodbye Joe me gotta go me oh my oh
Me gotta go pole the pirogue down the bayou
My Yvonne the sweetest one me oh my oh
Son of a gun we'll have big fun on the bayou

Jambalaya and a crawfish pie and file gumbo
Cause tonight I'm gonna see my ma cher amio
Pick guitar fill fruit jar and be gay-o
Son of a gun we'll have big fun on the bayou

Thibodaux Fontaineaux the place is buzzin'
Kinfolk come to see Yvonne by the dozen
Dress in style and go hog wild me oh my oh
Son of a gun we'll have big fun on the bayou

Jambalaya and a crawfish pie and file gumbo
Cause tonight I'm gonna see my ma cher amio
Pick guitar fill fruit jar and be gay-o
Son of a gun we'll have big fun on the bayou

Jambalaya and a crawfish pie and file gumbo
Cause tonight I'm gonna see my ma cher amio
Pick guitar fill fruit jar and be gay-o
Son of a gun we'll have big fun on the bayou

10 則留言:

  1. 張太♪♫摩登織女會牛郎(粵語)(原曲-Jambalaya)
    https://www.youtube.com/watch?v=bPIrSLtW6wc

    回覆刪除
  2. 摩登織女會牛郎 鄭君綿 李寶瑩
    https://www.youtube.com/watch?v=g4WSm9eVJ7s

    回覆刪除
  3. 郭炳坚的搞笑歌
    www.56.com/u40/v_MjA4NTAzMDk.html

    回覆刪除
  4. 羅樺 - 有咁快走咁快 1979
    www.youtube.com/watch?v=-GCmNq55ugQ

    回覆刪除
  5. 郭炳堅 - 鬼叫你窮
    www.youtube.com/watch?v=XIqEw7spV4M

    回覆刪除
  6. 陳澍承《面青青》潮州話(《陳澍承潮州流行歌曲16首》專輯)
    https://www.youtube.com/watch?v=QeI-mcbaLYc

    回覆刪除
  7. 凌雲《活在夢中》國語,填詞:紫艷(1974年《送你一朵勿忘我》大碟)
    願為你 日夜地 活在夢中
    在夢裏 才能見到你的笑容
    甜蜜的 相偎依 只怕那春風
    無情地吹 一刹那 夢已無蹤

    *難忘記 昨夜的 一場美夢
    在夢裏 你把我 擁在懷中
    互相地 訴心意 情比酒濃
    只希望和你 永遠在 夢裏相逢*
    (重唱*)

    為甚麼 你和我 隔在西東
    只怕夜裏一陣雨 白霧濛濛
    縱然你 悄悄地 回到夢中
    在那霧中 撲朔迷離 倆不相逢

    #我的情 像梅花 開在嚴冬
    不怕風 不怕雨 不怕寒冷
    暫短的 倆分離 苦在心中
    祝福祝福 你和我 早日相逢#
    (重唱#)
    https://www.youtube.com/watch?v=XiG3nsyN9Po

    回覆刪除
  8. 郭炳堅《鬼叫你窮》粵語(《吹佢唔漲》合輯)
    (到處碰 到處碰)
    到處碰 亂嚟貢 鬼叫你窮
    你冇水 搵阿窿 要講信用
    冇米冇餸 又頭痛 鬼叫你窮
    最怕窿 收貴利 認真心痛

    *搵親戚 向佢借 好似隻八筒
    快快趣鬆 想借錢 佢講保重
    到處碰 問人借 個個詐耳聾
    就算我阿公 開當舖 借銀紙梗心痛

    真陰功 到處碰 鬼叫你窮
    要中票 等有錢 最好發夢
    到處碰 亂嚟貢 鬼叫你窮
    猛咁中 搵阿窿 隨街死碰*

    為兩餐 做到懵 我又咁窮
    阿八姑 追吓租 話要錢等用
    見到佢 就頭痛 省到我面紅
    猛咁追 逼我搬 想起真心痛
    (重唱*)
    (到處碰 到處碰 到處碰 到處碰)

    回覆刪除
  9. 鄭君綿、伍木蘭《柴米夫妻》粵語,填詞:黃玫瑰(電影《神秘客》插曲(或者是指1966年《神秘夫人》),收錄於1967年《有毒的玫瑰》細碟)
    (以下對白)
    女:喂,衰佬,好俾五蚊嚟我糴米喇噃
    男:吓,五蚊呀,唉,我邊度有呀老婆
    (以下對唱)
    (以下調寄《Jambalaya》)
    男:喂我索晒氣 又糧尾 點有五皮
      我有兩雞唧 好愛妻 全都俾你
    女:我冇米 你仲唔理 抵制肚皮
      寒夜嘅天氣 得張單被 伸出手臂 豬都激氣 我實唔肯你
    (以下調寄不詳)
    男:喂啜一聲妻你 無謂咁激鬼氣
      一餐要食吓粥 咁未必算係奇
    (以下調寄《薔薇處處開》)
      你未明白我搵錢都非輕易
    女:難道你不應該負責將家理
    (以下調寄《Que Sera Sera》)
      翻北風咁悲 為因好抵冷炎熱
      受苦處餓冷都唔計 還仲要受氣
    (以下曲調寄不詳)
    男:你撩是非 令我穿心翳肺 恨錯識你
      結髮愛情 經冇意義
    (以下調寄《Jambalaya》)
    女:我嫁錯你 我鱷魚尾 衰過往時
      仲惡到死 想將我欺 我唔輸俾你
    (以下對白)
    女:即管嚟啦衰佬,最多同你死過嘅唧,怕你呀
    男:嗯咁野蠻做咩嘢吖,夫妻上頭,講打講殺唔啱嘅
    (以下對唱)
    (以下曲調寄不詳)
    男:你專心激氣 查實我一於少理
      我捻番電老披[賭馬的位置Place] 袋番兩皮
    (以下調寄《薔薇處處開》)
      你直情絕冇一啲夫妻恩心愛現
      我同你講多實覺都係嘥鬼氣
    (以下調寄《Que Sera Sera》)
    女:衰災瘟作死呀 扮光棍想要逃避
      仲慘過我被你遺棄 寧願死避你
    (以下曲調寄不詳)
    男:還望妻 莫再專心鬥氣 自我安慰
      我猛咁去捱都冇趣味
    (以下調寄《Jambalaya》)
    女:你夠架勢 似牛氣 想剃眼眉
      我要五雞 你俾兩雞 我唔鬼睬你
    男:好嬌妻 我怕晒你 你莫淘氣 I am 疏離(sorry)
      最多去當舖 當個錶 全都俾你
    (以下對白)
    男:唉,阿老婆大人,我宜家冇法子喇,我怕呀你喇,最多當埋呢個滴滴,俾晒你,點話吖
    女:哼,咁就算你精
    https://www.youtube.com/watch?v=dIa2gTDhD_4

    回覆刪除
  10. 麗莎《其他不嫁》粵語(1979年《麗莎之歌第六集:諾言/情天風雨》大碟)
    遇見他 就覺他 風度瀟灑
    愛上他 想與他 表達愛話
    芳心中 只怕他 恥笑責罵
    我每天 想到他 諸多牽掛

    苦單思 以為佢 心仲似亂麻
    我暗中 癡戀他 愛未放下
    我決意 用情花 早發愛芽
    要結婚 只有他 其他不嫁

    為了他 我被阿媽 每日責罵
    勸我應 該對他 愛念放下
    嘥心機 枉暗癡 荒廢韶華
    我阿媽 貪拜金 婚姻講價

    女終身 佢竟要 諸多欺詐
    我個心 只有他 愛情種下
    不管媽 怎壓迫 一句說話
    我決心 反對此 盲婚啞嫁
    我為了他 我為了他 其他不嫁

    回覆刪除