2010年12月2日 星期四

賣花生 / The Yellow Rose of Texas



鄭君綿 - 賣花生

Audrey Landers - The Yellow Rose of Texas

There's a yellow rose of Texas
That I am going to see
No other soldier knows her
No soldier, only me.
She cried so when I left her
It like to broke my heart
And if I ever find her
We never more will part.

She's the sweetest rose of color
This soldier ever knew
Her eyes are bright as diamonds
They sparkle like the dew.
You may talk about your dearest May
And sing of Rosa Lee
But the Yellow Rose of Texas
Beats the belles of Tennessee.

Oh, my heart is feeling weary
And my head is hanging low
I'm goin' back to Georgy
To find my Uncle Joe.
You may talk about your Beauregard
And sing of Bobby Lee
But the Gallant Hood of Texas
He raised Hell in Tennessee.

Lane and Johnny - The Yellow Rose of Texas

6 則留言:

  1. 方靜音 - 黃玫瑰
    https://www.youtube.com/watch?v=cdqH7C5o6rU

    回覆刪除
  2. 白天鵝 Bai Tian E - 掃把星 (粵)
    www.youtube.com/watch?v=uVgguw2RWr8

    回覆刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 鄭君綿 - 賣花生
    www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=MIo6yxGzOm4#t=20s

    新馬師曾、鄧寄塵:電影《阿福當兵》主題曲 (1st & 3rd part only)
    www.youtube.com/watch?v=9sr24h9JtOQ

    王先生騎正胭脂馬插曲3
    8:30-9:45 in
    香港电影《王先生骑正胭脂马》(1959年/粤语/新马师曾、雪艳梅
    www.ixigua.com/7086651516127445512

    戇姑爺(木偶寄情) - 任劍輝,鄭君綿
    9th song (32:01-32:56) in
    任劍輝合唱曲12首~白雪仙, 芳艷芬, 林家聲
    www.youtube.com/watch?v=wvbRVjbTuAk

    回覆刪除
  6. 《The Yellow Rose of Texas》英文(1850s)



    方靜音《黃玫瑰》國語,填詞:司徒明
    他鄉玫瑰多少芬芳 它顏色更俏麗
    它金色花瓣開放 這風光太旖旎
    綠葉紅花怎比黃玫瑰 看蜂蝶更著迷
    黃的玫瑰儀態又萬千 百花朵不可比

    為你我就走到他鄉 讓我來表心意
    把黃的玫瑰採來 將好花獻給你
    我為你插在襟上 要和花比高低
    黃玫瑰雖然嬌艷 但你是更俏麗
    [全曲重唱兩次]


    新馬師曾、鄧碧雲,粵語,撰曲:羅寶生(1959年9月9日電影《王先生騎正胭脂馬》插曲8:26-9:40)
    男:呢處代理靚化妝品 包括全球猛公司
      巴黎名廠香水 相信係女人都歡喜
    女:香水係靠婦女生意 請問馳名有邊啲呢
    (對白從略)

      邊樣係最靚嘅香粉 邊樣係最靚胭脂呢
    男:(此處剪了一句) 色素又靚兼骨子
      兼夾又有最靚香粉 包你搽完靚多啲
    女:邊亭唇膏叻啲 添彩夠明兼嬌美呀

    男:(此處剪了一句) 請到時髦有天姿 
      呢亭唔多甩色 兼夾又夠多色水
    女:邊隻係最靚嘅香梘 手粉馳名有邊啲呢
    男:通常人最愛用 高地價廉兼質美


    鄭君綿《賣花生》粵語(1965年《遊車拍拖/賣花生/胭脂馬》唱片)
    呢檔壽記個個都知道 最馳名靚花生
    真非同凡響精品 冇話靠呃諸君
    個個食過永遠都幫襯 靚淮鹽脆花生
    仲有鹹乾相思諸豆 滋陰養顏多幫襯

    真正食過個個都讚 價錢平夾補身
    當然全區真品 萬里望最好花生
    令你會喫出癮 就係南乳花生
    喂唔買你會呻笨 先生少爺多幫襯

    真正妙法炮製盞嘢 嗰啲魚皮炸花生
    爽口提神兼鬆香 確係送酒佳品
    你睇熟客個個都搶買 人人買一斤
    還可當禮送贈 包管喫完心興奮

    若要過吓口癮 最好鹹脆花生
    聲明全區新鮮 美味夾香甘
    賣曬快趣收檔 人人快睇真
    如要掛數免問 請快來多幫襯
    (獨白從略)


    白天鵝《掃把星》粵語(1979年《白天鵝之歌第四集:醉八仙/同人唔同命》大碟LFLP-910)
    我自細冇教真野性 有人仲話我丁
    酒吧時時將錢揈 又大醉叫飲勝
    我又好索嘢搵女性 又研究女人經
    日日一pair pair打令 去舞場真高興
    啦啦啦啦啦啦啦 啦啦啦啦啦啦
    日日一pair pair打令 去舞場真高興

    老豆佢教訓當答應 我其實冇耳聽
    一巴拳頭兜心秤 佢鬧我冇生性
    四圍去騙借搵孝敬 冇做嘢太不應
    群埋一班班三星 打劫存心不正
    啦啦啦啦啦啦啦 啦啦啦啦啦啦
    群埋一班班三星 打劫存心不正

    我被捉去坐監報應 罪名實難洗清
    皆因人賊贓指正 法律話冇得傾
    老豆叫我咪跟佢姓 脫離我掃把星
    又鬧衰仔不生性 激氣又心火㷫
    啦啦啦啦啦啦啦 啦啦啦啦啦啦
    又鬧衰仔不生性 激氣又心火㷫

    我唔再作惡改個性 我唔再去搵丁
    出監做人應公正 咪話我冇轉性
    去做嘢鬥快兼有勁 我唔再博馬經
    由而家一於生性 我老豆高鬼興
    啦啦啦啦啦啦啦 啦啦啦啦啦啦
    由而家一於生性 我老豆高鬼興


    郭晶麗、麥克《黃玫瑰》國語,填詞:謝木(1984年12月31日《郭晶麗第二輯:年少的夢》唱片)
    *男:那黃色玫瑰嬌艷 高貴又美麗
      摘下來送給你 代表一份情意
    女:你送我黃色的玫瑰 我衷心感激你
      你把花兒摘下多可惜 光彩也失去

    男:你說的我會牢記 女:你相信我誠意
      花兒也具有生命力 男:我一定會愛惜
    合:那黃色玫瑰盛開 在玫瑰花園裏
      多少露珠和雨滴 流連在花瓣裏*
    [重唱*]

    男:那黃色玫瑰芬芳 帶來春的氣息
      縱然遇到不如意 決不把頭兒低
    女:你送我黃色的玫瑰 是你一番心意
      這種濃情和厚意 我要好好珍惜

    男:你說的可是真情 女:你相信我誠意
      花兒也具有生命力 男:我一定會愛惜
    合:那黃色玫瑰盛開 在玫瑰花園裏
      # 多少露珠和雨滴 流連在花瓣裏#
    [重唱#]

    回覆刪除