2011年5月1日 星期日

老子有錢 / 德哥有錢

莊學忠 - 老子有錢

譚順成 - 老子有錢
1973年臺灣電影 《老子有錢》 主題曲
作曲:吳景中 | 作詞:白峰

錢錢錢,老子有錢,
有錢怎麼樣,有錢怎麼樣,
有錢可講究豪華的排場,開著汽車住著洋房,
夢寐和希望,心中的向往,樣樣如願以嘗,
人生就像夢一場,何不留著歡樂在身旁。

錢錢錢,老子有錢,
有錢怎麼樣,有錢怎麼樣,
有錢買不回美好的時光,生不帶來終也光光,
多少的希望,多少的理想,如今慨慷萬千,
人生就像夢一場 到底為誰辛苦為誰忙。

徐小鳳 - 老子有錢

黄清元 - 老子有錢

愛慧娜 - 老子有錢

陳浩德 - 德哥有錢
作曲:吳景中

和唱:錢錢錢,德哥有錢,錢錢錢,德哥有錢

唔講錢咩,無咁笨播,
若無錢財就捱餓,錢多就會好處多,
個個都想巴結,遠遠嗌德哥,
女仔都喜歡我,咪怕無老婆,
住嘅洋房十零座,汽車廿架點算多,
樣樣豪華,邊個及我。

德仔勸人,就唔好駛咁多啦,
寧願慳吓,變做財主佬一個。

唔講啲呢,無咁笨噃,
若無錢財就捱餓,無錢就會親變疏,
老友上頭想話借,永遠無商磋,
錢銀的確緊要,講心最傻,
若你貧窮望人助,碰釘受氣得惡果,
濫用錢財,包你恨錯。

今世想無窮,就唔好賭咁多啦,
銀紙慳吓,就唔慌衰倒我啦。

唔講錢咩,無咁笨噃,
若無錢財就捱餓,錢多就會好處多,
個個都想巴結,遠遠嗌德哥,
女仔都喜歡我,咪怕無老婆,
住嘅洋房十零座,汽車廿架點算多,
樣樣豪華,邊個及我。

德仔勸人,就唔好駛咁多啦,
寧願慳吓,變做財主佬一個。

1 則留言:

  1. 郭炳堅 - 有錢也都掂 - [Original Music Audio]
    www.youtube.com/watch?v=HJSkdvN6_Tc

    回覆刪除