2011年5月12日 星期四

為何不愛我 (粵語)

麗莎 - 為何不愛我

(白) 呢首歌,我要獻給我最心愛嘅人。

舊愛一朝已粉碎,已往與你多相親,
為你痴心惹相思,時常念你淚流,
你忍心分別,狠心把我棄,
問你因乜究竟,話愛我,將誓盟訂,更話長伴我。

(白) 為乜嘢,為乜嘢,你愛佢唔愛我?

恨你不應遠方去, 要我永遠苦悲悽,
為你孤單過一生, 情人莫要別離,
我一心只盼望,那知否會歸,夜想心太痴,
望再會擁抱舊情地,怕情難復再。

(白) 你講俾我聽,你講俾我聽,

你為乜嘢要拋棄我,
你要知道,假如你係唔愛我嘅,
你叫我點樣過,你叫我日子點樣過呢?

悠悠日子已春去,你會愛佢不理我心傷,
獨對蒼天訴心聲,奴情為你心已碎,
我於今只悔恨,想當初愛深,
恨你不應遠走,負我愛毀了舊盟誓,怨情人易變。

沒有留言:

張貼留言