2011年5月16日 星期一

我要你的愛 / 我要 / I Want You To Be My Baby


葛蘭 - 我要你的愛


周蕙、孫自佑 - 我要你的愛

我,我要,我要你,我要你的,我要你的愛,你為什麼不說出來?

Listen to your mama and you never will regret it
and if anybody wonders you can tell them that I said it
The only thing I know is that I never can forget you
I've been longing for you baby ever since the day I met you
I got you where I want you and
I'm never gonna let you get away from me
Hear what I tell you

I'm the man for you and so you better start to face it
If you ever loose my love you know you never can replace it
I think it's time for you to start to give me some loving
carrying a touch for you that's hotter than an oven
It's time for you and me a little tender loving baby
hold me tight
Then do what I tell you

我,我要,我要你,我要你說,只要說是愛,
你為什麼不,為什麼不,為什麼不肯說愛?


范曉萱 - 我要你的愛
(上海話版)


柳影虹 - 我要 (粵語)
作曲:姚敏 | 作詞:林振強

我,我要,我要你,我要你愛,
怎麼只搔褲袋,而不放膽親我香腮。

我,我要,我要你,我要你愛,
怎麼只搔褲袋,而不放膽跟我相愛。

若是你覺不對,請你講出怎麼不對,
你我實在太過登對,一見即知天生一對,
你望望我那雙眼,心裡即會感到痴痴醉,
所有不對都會很對,所有空虛通通扑碎,
你若是抱我親我唧我,今晚今晚今晚將會很有趣,
一千噸冷水加一千噸乾冰都不可將愛火減去。
我說若是你要溫暖,請你不必怕得打轉,
我預定要了跟你今晚盡情熱情熱戀,
請放膽抱緊我,使我身軀不知分寸,
你若是再去苦忍,會谷到哮喘,
周身籮籮髦,思想開始不端。

我,我要,我要你,我要你愛,
怎麼只搔褲袋,而不放膽親我香腮。

我,我要,我要你,我要你愛,
怎麼只搔褲袋,而不放膽跟我相愛。

籮籮髦,籮籮髦,今宵不應籮髦,
今宵應該愛得奔放。

我說若是你要溫暖,請你不必怕得打轉,
我預定要了跟你今晚盡情熱情熱戀,
請放膽抱緊我,使我身軀不知分寸,
你若是再去苦忍,會谷到哮喘,
周身籮籮髦,思想開始不端。

我,我要,我要你,我要你愛,
怎麼只搔褲袋,而不放膽親我香腮。

我,我要,我要你,我要你愛,
怎麼只搔褲袋,而不去招待,
不去招待,火燙的熱唇香腮。


Louis Prima - I Want You To Be My Baby

沒有留言:

張貼留言