2011年7月31日 星期日

心愛的馬車 / 心愛的小馬車 / 春遊


鄧麗君 - 心愛的小馬車
作詞:莊奴 | 作曲:古月

我心愛的小馬車呀,你就是太頑皮,
你若是變的乖乖的呀,姐兒我就喜歡你,
的達的,的達的,的達的達的,
不達目的不休息呀,不休息。

我心愛的小馬車呀,道路總有崎嶇,
崎嶇的山路走過去呀,人生那就更美麗,
的達的,的達的,的達的達的,
不達目的不休息呀,不休息。

(白)我心愛的小馬車,馳騁在夕陽裡,
夕陽和我們在一起,這一輩子,難忘記。

的達的,的達的,的達的達的,
不達目的不休息呀,不休息,
不達目的不休息呀,不休息,
不達目的不休息呀,不休息。


呂珊 - 心愛的小馬車


尤雅 - 心愛的小馬車


林竹君 - 心愛的馬車


張小英 - 心愛的馬車


黃鸝 - 心愛的馬車


小妮妮 - 心愛的小馬車

 
麗莎 - 春遊


The Stylers 純音樂 - 心愛的馬車

10 則留言:

  1. Vincent 詞歌集---- 求偶記 (原曲:心愛的馬車)
    https://www.youtube.com/watch?v=VniTBuUbpMw

    池中無水魚難養 沈殿霞
    7th song in 沈殿霞 - Lydia Shum (1945-2008)
    https://www.youtube.com/watch?v=fTL4oEFBwFY

    刘珺儿 Evon Low - 良缘系天赐(心爱的马车)
    https://www.youtube.com/watch?v=S5-xT8lqewM

    春遊(1972年)-麗莎
    https://www.youtube.com/watch?v=PFjI9rUY6x4

    回覆刪除
    回覆
    1. 譚炳文、沈殿霞《池中無水魚難養》粵語(1972年《怕老婆/風流三少俏銀姐》合輯)
      女:人人發達無困難 嫁你就窮得交關
      男:逢人發達捱盡困難 你要博命捱啦他朝嘆
      女:由朝做到 黃昏夜晚 冇法足三餐
      男:沉住氣先時來運到一朝有出頭日 你猛嘆

      女:條條借路難再行 冇米仲捱得幾餐
      男:綿羊當住頂一餐 女:永冇記住而家天冷
      男:成喼舊衫 女:朝鳳擰頭 冇套好啲衫
      男:窮係最慘逢人白眼親戚冇商量 令我慨嘆
      (中段對白從略)
      女:離開易搞 離婚仲好 坐滿婦公間
      男:池內冇水魚難育養夫妻到咁田地 要拆散
      合:唉吔唉吔唉吔唉吔夫妻到咁田地 要拆散
      [重唱末行兩次]
      https://www.youtube.com/watch?v=l7hrcKp2j4s(呢條連結係完整一首歌)


      麗莎《春遊》粵語,填詞:顏寶珠(1972年《相思淚》大碟)
      曠野郊區綠茵徑上 愛侶攜手相牽
      鳥語花香襯得美妙 美滿人生多寫意
      情相牽 情意編 燕侶一雙雙
      完美春色多優美 情意倆醉

      *我愛春光百花鮮艷 我倆情深相親
      那裏鴛鴦倆相偎伴 每對在池中將水戲
      情心牽 情心堅 我倆永不分
      期盼一生皆歡暢 情愛銘記*
      [重唱*,再重唱末行]


      劉珺兒《良緣係天賜》粵語,填詞:張少林(2010年《劉珺兒靚人靚歌2:情花開》大碟)
      你太過冤氣令我心不鍾意 晚晚又行街心太癡
      我冇意傷你是否聽我一次 對你是無心兼假意
      學精啲 學精啲 良緣係天賜
      成日纏住係冇意思俾貼士 無謂太幼稚

      你太過花心令我心不鍾意 到處嗦油出名太子
      我已經知道兩顆心不一致 勉強冇幸福嗰陣遲
      人醒啲 人醒啲 良緣係天賜
      成日纏住係冇意思俾貼士 無謂太幼稚

      你太過高竇令我心不鍾意 到處留情真不可思
      我已經睇透亦會諗過千次 要切斷情絲真心意
      行開啲 行開啲 良緣係天賜
      成日纏住係冇意思俾貼士 無謂太幼稚

      刪除
  2. 鄭君綿 + 李燕萍 + 羅蘭 + 森森 - 哎通街 1974
    www.youtube.com/watch?v=8fY1oE4WY4E&index=69

    回覆刪除
    回覆
    1. 森森、鄭君綿、羅蘭、李燕萍《嗌通街》粵語(4:33-6:15)(1974年電影《太平山下》插曲,同年收錄於《太平山下的故事》原聲合輯)
      鄭:有隻老烏鴉氣得呱呱叫 嬲嬲爆爆唔通想詐嬌
      李:激到佢氣咳咳似足生蝦咁跳 真真趣怪確係唔知幾好笑
      鄭:成𦉘粥 難推銷 睇見佢心都焦
      李:如若怕死認句低威乜都了 無謂紮紮跳

      羅:你個死仆街有心搵交嗌 專心鬥氣存心將我嘥
        我叫鐵嘴雞嗌交真啱晒 一於鬥過我絕唔驚即管嗌
      李:唔知衰 唔知衰 咁惡抵仆街
      鄭:撩事鬥非亂發噏風搵交嗌 難道你惡晒

      森:勸句媽媽快啲收口咪嗌 當街霎氣嘈吵必聽拉
        最怕相爭引起不快 些少世故你又何必執怪
        唔應該 唔應該 似潑婦吵通街
        成日嗌交大眾都憎應該戒 其實你錯晒
      https://www.youtube.com/watch?v=heRM_COIQXk(呢條有電影片段)

      刪除
  3. 我倆的開始 - 宋美玲 (粵語)
    2nd song (start at 2:30) in
    www.youtube.com/watch?v=gwfWmIgi4_c

    張太♪♫ 我倆的開始(粵語)
    www.youtube.com/watch?v=3zZFYRJwy70

    回覆刪除
  4. 鄭錦昌《心愛的小馬》粵語(1973年《馬永貞大戰精武門》大碟)

    回覆刪除
    回覆
    1. 尹雪兒 - 心愛的小馬
      www.youtube.com/watch?v=Jf1vlFa4yYs

      心爱 的小马 郑锦昌
      second song in
      1972年 郑锦昌 - 「唐山 大兄」专辑(19首)
      www.youtube.com/watch?v=upxRSJKoERk

      刪除
  5. 譚順成、紫凌《淘氣小冤家》國語(約七十年代初期《淘氣小冤家》細碟)
    (以下對唱)
    女:我討厭的小牛哥呀 你就是太頑皮
      你若是變得乖乖的呀 姐兒我就喜歡你
      誰知你 厚臉皮 看見就生氣
      從此後不見你這壞東西 再也不睬你
    男:我心愛的小胖妹呀 你就是不講理
      我甚麼地方得罪了你呀 使你那樣的生氣
      原諒我 是無意 給你賠個禮
      從此後不敢惹你把頭底 叫聲你皇帝
    (以下對白)
    男:嗨,女皇帝呀,別生氣吧,我小牛哥給你來賠個罪吧
    女:哼,死掉你,誰要你來賠罪,我個不睬你啦
    男:真的不睬
    女:當然是真的了
    男:哈哈哈,不睬就不睬。嗯,小胖從來就是膽小子,尤其是怕蛇,讓我來嚇唬他。哎喲,那是甚麼東西在動啊。啊,原來是一條蛇。我想跑了
    女:喂,小牛哥,我求求你不能跑,我很害怕呀
    男:哎呀,我還看着前面呀
    女:哎呀,你怎麼啦
    男:哈哈,你這個小胖妹呀
    女:嗯,我不來了,你壞透,欺負我,太頑皮了
    (以下對唱)
    男:我心愛的小胖妹呀 我不算太頑皮
    女:你若是變得乖乖的呀 姐兒我就愛上你
    男:從此後 不頑皮 發誓對天地
    合:我倆相親相愛在一起 永遠不分離
    [重唱末行兩次]
    https://www.youtube.com/watch?v=z6uIho__U6s

    回覆刪除
  6. 邱清雲 - 心愛的火車
    www.youtube.com/watch?v=_r321EVr-rA

    回覆刪除
  7. 邱清雲《心愛的火車》國語(1972年《浪子的眼淚》大碟LFLP-228)
    我心愛的小火車呀 讓我來讚美你
    遙遠的路途你不怕呀 天南地北都有你蹤影
    Woo ouck woo ouck woo ouck woo ouck woo ouck woo ouck ouck
    川流不息好本領 哎呀了不起

    我心愛的小火車呀 讓我來感謝你
    你不辭勞苦不分日夜 把我們載到目的地
    *轟隆隆隆隆轟隆隆隆隆川流不息
    好本領哎呀了不起 哎呀了不起*
    [重唱*]

    人生本像我心愛的小火車呀 忙忙碌碌奔向目的地
    朝朝暮暮深思熟慮 大家都在動腦筋
    Woo ouck woo ouck woo ouck woo ouck woo ouck woo ouck ouck
    $不達目的不休息 哎呀不休息$
    [重唱$三次]


    郭炳堅《心愛的馬車》粵語,填詞:郭炳堅(1972年《唐山大兄》細碟JBEP-007-20)
    隻馬呱呱叫得心意亂 咁曳要皮鞭打你先
    你要乖乖咪咁樣搏亂 猛叫似神經黐咗線
    的嗒的 的嗒的 的嗒呀的嗒的
    其實似瘋癲認真厭厭 成日猛咁轉

    快快乖乖變得真妥善 你要快行車俾吓X
    過嶺關山遠奔千里路 快過輛飛機火箭
    的嗒的 的嗒的 的嗒呀的嗒的
    遙望那邊又覺山峰煙火見 紅日照四遍

    隻馬拉車佢認真壯健 咁遠路唔使將氣喘
    快過飛天佢認真似電 駿馬在人間真少見
    的嗒的 的嗒的 的嗒呀的嗒的
    遙望那邊又見家鄉真溫暖 紅日已去遠
    (網上找不到本曲聲帶)


    鄭錦昌《心愛的小馬》粵語,填詞:鄭錦昌(1973年《馬永貞大戰精武門》大碟)
    我最心愛的小馬 你我倆長相依
    你要乖乖跑千里 咪怕路途中多風雨
    *的嗒的 的嗒的 的嗒呀的嗒的
    $陪我渡過山川荊棘旅 途咪怕遠$*

    我最心愛的小馬 你看夕陽多艷麗
    過了西山到村野 你快步如飛身軀壯
    [重唱*]

    (白:我最心愛的小馬,與我前進在夕陽下
    遠看那林中與歸鴉,天涯何處是吾家)
    [重唱* $ $]


    黃鸝兒(黃思雯)《鬼馬神仙車》粵語,填詞:柳生(1974年《時來運到》大碟CFLP-107)
    我最喜歡嗰一架 鬼馬神仙車
    嚇到啲專開快車嘅飛哥 怕怕話唔敢將它惹
    神仙車 神仙車 快過火燭車
    唔怕大海深高山斜 唔係嚇你嘅

    我最感激嗰一架 鬼馬神仙車
    帶我到仙境玩得真開心 所見似夢還真非假嘢
    神仙車 神仙車 勝過太空車
    人人問我都不肯借 唔係詐諦嘅

    我最珍惜嗰一架 鬼馬神仙車
    佢對主人最忠心 懂得濟弱扶X真好嘢
    神仙車 神仙車 勝過坦克車
    懲戒壞蛋不寬赦 人盡讚佢嘅

    (白:我呢架神仙車,真係冇得彈架,又行得快,又夠安全噃,包冇撞車架,而且仲做埋我嘅保鏢添噃)
    神仙車 神仙車 最愛捉飛車
    明辨是非真好嘢 人盡讚佢嘅
    (網上找不到本曲聲帶)


    宋美玲《我倆的開始》粵語(《廣東恰恰》專輯)
    我倆的開始每天都相見 真心愛我又毋須相欺
    對我的癡心你可不改變 相依永世又何必相棄
    從今天 從今天 永遠冇傷悲
    情在我心情在你心天天記 情人我愛你

    *我倆的開始永不終止 即使有錯亦毋須分飛
    對你的癡心永久不改變 不想鬥氣亦何必相棄
    甜絲絲 情絲絲 永遠冇傷悲
    情在我心情在你心天天記 情人我愛你*
    [重唱*]

    回覆刪除